Re: Czy istnieją duże, przestronne obudowy?

Autor: Grzegorz Mazur (news2_at_gregu.cjb.net.nospam)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 16:28:02 MET

JarekJ wrote:
> Witam,
> Przeglądam strony sklepów i nic. Wszędzie standard: szerokość ok. 19 cm
> (a ja potrzebuję przynajmniej 22!), wysokość też wszędzie te 42 cm a
> mnie by pasowało tak z 55 cm.
> Tyle sprzętu w środku, duże wiatraki, pudełko na głośny dysk, karty,
> kable - no i gdzie to upchnąć? Wszyscy na odwał robią podobne obudowy i
> nici z moich pomysłów na chłodzenie. Oczywiście metrowe bigtowery
> odpadają, ale czy ktoś widział coś pośredniego? Z góry dziękuję.

Zależy ile chcesz wydać :)

Thermaltake robi serię Xaser, które są całkiem spore (jakbym miał miarkę,
to bym zmierzył) - w każdym razie dodają do 7 wiatraków własnej produkcji i
inne bajery. www.thermaltake.com

Poza tym możesz się zainteresować następującymi firmami:

www.chieftec.com
www.aopen.com

Dużo tego jest... Jeśli natomiast szukasz obudowy za 50 zł, to może być
ciężko z tego powodu, który przytoczyłeś...

Powodzenia!

G.M.