Re: pytanie ogólne do wszystkich grupowiczów

Autor: ryba (news_at_bez.spamu.rybanet.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 15:22:57 MET

> pl.comp.pecet.zakup
> pl.comp.pecet.tweak
> pl.comp.pecet - tylko problemy ze sprzetem
> i jak ktos juz powiedzial wczesniej zadnych pytan o software
> chyba 90% pytan mozna wcisnac w te 3 kategorie
> co o tym sadzicie?

uwazam, ze to nie rozwiaze problemu z pytaniami softowymi, bo... patrz >>
moja wypowiedz w tym samym watku z godziny 14:45.
to zda egazmin tylko, jezeli do twoich propozycji dodamy rownoprawne
podgrupy:
pl.comp.pecet.hard oraz pl.comp.pecet.soft
sama nazwa pl.comp.pecet nie sugeruje bowiem nikomu, a juz na pewno nowym
grupowiczom, zakresu tematycznego.
pozdr.
ryba