Re: Radeon- którego wybrać?

Autor: Rolnik (paciorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 13:24:13 MET

> Czy ta karta ma być do gier ?
>
> > -obsługa DirektX 9,

Także do gier, a pozatym do oglądania DVD i Divix na TV,
w tym momencie mam monitor LG 915ft plus i myśle, że w najbliższym czasie
kupie jakiś panel LCD- chciałbym więc mieć obsługe dwóch monitorów.
    Używam dość często komputera jako magnetowidu i dobrzeby było, jeśli
grafika pozwalałaby poprawić kompresje w locie do xvid, czy divix.
     W tym momencie najlepszym- z osobistego punktu widzenia- testem
porównań wydajności karty graficznej jest wizualizacja w Winampie- bawie się
rozdzielczościami i niestety, ale moja karta zaczyna czkać przy 800x600
16bit, a chciałoby się dociągnąć do "roboczej" mojej rozdzielczości;
1024x728 32bit

> Nie. Ale z directx9 można zrezygnować jeśli karta nie jest do gier.
> Sama obsługa nie jest wiele warta jeśli nie idzie z nią w parze
_wydajność_ w
> grach opartych o/wykorzystujących DX9. Takiej karty do gier, czyli z
sensowną
> wydajnością, poniżej 600zł nie kupisz a i to co kupisz za 600 raczej
rewelacją
> nie będzie (mówię o radeonie 9600).

Jeśli nawet 600 zł to zamało, to choć mam ogromną chęć coś zmienić w swoim
komputerze, to poczekam w tej sytuacji pewnie gdzieś do stycznia/lutego
wtedy bardziej zbliżą się do siebie moje wymagania i możliwości finansowe
;-))

Dzięki za informacje i pozdrawiam!

Bartek