Re: NTFS I FAT32 ??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 11:38:16 MET

Marcin Wieczorek slrn.pl.bq6lmp.1bg.igor_tcg_at_amber.cpip.pl:

> Hmmm... NTFSa używam... niech pomyślę... koło dwóch lat na kilku
> komputerach - w tym czasie nie musiałem podnosić NTFSa ani raz...
> FATowi natomiast wystarczy czasem zwykła zwiecha w nieodpowiednim
> momencie...

To jak latać samolotem:
 -- Niby bezpieczniej, ale jak się coś stanie -- to
    masz mniejsze szanse :) na ratunek niż ten, kto
    jedzie swoim samochodem. :)

Ja przed laty unikałem na przykład IDE. :)
Dyski SCSI i IDE kosztowały tyle samo, a różnica
brała się tylko stąd, że do SCSI potrzebny był
oddzielny kontroler. :) Gdyby inni nie żałowali
pieniędzy (drobnych raczej) na dodatkowe kontrolery,
mielibyśmy dziś lepszy standard jako standard. :):)

Mnie przed WXP powstrzymuje tylko to, że tam
prawie nic nie chodzi z tego, co mam. :)

BTW WXP -- co jest następcą WXP? :)

E. :)