Re: RAID - problem

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 09:50:19 MET

In news:bnvrle$96i$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Przemek typed:
> Witam
>
> Zakupilem ostatnio plyte glowna Albatrona z kontrolerem RAID i teraz
> mam pytanie jak to dziadostwo uruchomic. Mam dwa identyczne dyski
> twarde WD, podpinam je do kontrolera RAID, jeden ustawiam jako MASTER
> a drugi jako SLAVE i nie chce dzialac :( Wchodze do biosu RAIDa i tam
> mam wykryty tylko jeden dysk w macierzy :( wiec nie zaszaleje z RAID
> 1.
>
> Moje pytanie co robie nie tak?
> Co prawda w instrukcji jest napisane ze do kontrolera RAID Fasttrak
> [...]

czy ta plyta ma tez kontroler SATA? jesli tak to mialem podobny przypadek z
plyta MSI na ktorej RAID nie dzialal na dyskach IDE (jeden kanal na
kontrolerze RAID). Nawet w instrukcji bylo napisane, ze nie bedzie dzialac
RAID na dyskach IDE :-(

pzdr.
trzmiel