Re: znikająca partycja

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 02:08:51 MET

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Michal Kawecki fe6c9f11b43aeed22a59686684be774a_at_kwinto.2com.pl:

> O takiego, któren wytopił w ogniu...
> Odłożyłem pisanie, aby zasięgnąć języka
> co do nazwy góry/ognia i nazwy tego, kto
> wytopił ów pierścień, :) ale okazało się,
> że Władca Pierścieni jest znacznie ciekawszy,
> niż myślałem dotychczas. :) (nic dziwnego, że
> cieszy się taką popularnością) :) Natomiast
> szukanych nazw/imienia -- nie znalazłem. :)

Sauron i Góra Przeznaczenia? ;-)

[...]
> Teraz nie mam nadmiaru gotówki, ale jeśli będę
> miał -- być może kupię kolejny dysk i zacznę
> eksperymentować. :)

Masz 30 dni na darmową zabawę.

> :):)

> Chodzi o kompletne wpisy partycji? :)

A mogą być wpisy niekompletne?

[...]
> Trudne do zrozumienia, ale rozumiem,
> że program w użyciu jest łatwy. :)

Przypisujesz cztery (lub mniej) dowolne partycje do konkretnego wpisu
uruchamiającego wybrany system operacyjny. Wpisów może być dowolna
ilość.

> Być może, choć wątpię, bo wygląda na to, że jest tym samym. :)

Nie, nie wygląda i nie jest tym samym. Te wpisy o partycjach
podstawowych są trzymane przez BootIt _dodatkowo_ w osobnej tabeli
partycji. A to oznacza, że coby się nie stało z oryginalną tabelą - to
zawsze je można stamtąd odtworzyć. Nie muszę już chyba dodawać, że
BootIt robi to automatycznie, tzn. jeśli jakiś program bez jego wiedzy
usunie partycje z tabeli partycji - to po restarcie BootIt je tam z
powrotem umieści...
Nie dotyczy to jednak dysków logicznych.

> E, tam. :) To mi nie imponuje. :)

Nie? A co, jeśli zapiszesz plik obrazu na jakiejś partycji, a potem w
wyniku uszkodzenia systemu plików (co pod FAT32 jest nagminne) go
utracisz? Tu takiego problemu niet...

Ale ukryte.

--
M.