kieszen USB na HDD - same problemy...

Autor: wek (wek_at_pf.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 22:15:28 MET

Witam

Mam taki sprzet:
Athlon XP 1700+
MSI K7N2 DELTA-L (nForce2)
HIS Excalibur Radeon 9000Pro 64DDR 128bit VIVO
2x256MB DDR 400 TwinMos
ModeCom Fine
Spire Falcon Rock II
Baracuda IV 40GB
PixelView Play TV Pro +FM/Nicam

kupilem kieszen na dysk USB 2.0
firmy ViPowER model VP-9054V z kablem VP-9208 (USB 2.0)

i teraz problem:
u mnie na komputerze po pewnym czasie nagrywania, kopiowania, kasowania na
dysku on sie wiesza!!
mam jeszcze drugi komputer w domu, Celeron 400, plyta na VIA i to samo!!
na dodatek w tym drugim komputerze mam karte PCI z kontrolerem USB 2.0 (na
plycie jest tylko 1.1) i tez sie wiesza!!
i teraz najlepsze: kieszen od kumpla, ten samo model, tez sie wiesza!!
ja mam w tej kieszeni Seagate 4.3GB FAT32, ten od mojego kumpla to Fujitsu
20GB NTFS, wiec wade kieszeni, dysku, systemu plikow mozna wykluczyc
a w pracy mam komputer z chipsetem intela i... dziala bardzo dobrze, ten moj
kumpel w domu tez ma plyte na itelu i tez dziala bardzo dobrze!!
i co na to powiecie? mozecie cos doradzic, pomoc?
ja walcze z tym kilka dni i mi rece opadaja...

dodam jeszcze, ze w domu mam na obu komputerach win xp, w pracy natomiast
win 2k, ten kolega, u ktorego dziala ma win xp (oczywiscie win xp z sp 1 -
inaczej USB 2.0 nie ma)

POMOCY !!! :-)

pozdrawiam

ps. wczesniej procek byl podkrecony na FSB 166, ale juz go przywrocilem na
133, bo myslalem, ze moze tutaj tkwi problem - niestety nie pomoglo

ps2. a co tak ogolnie myslicie o USB i chipsety VIA, nVidia? ja wczesniej
mialem VIA KT133 i tez same problemy z USB (skaner sie wieszal itp...)

ps3. a czy to nie moze byc np. wina, nie wiem, instalacji pradowej u mnie w
domu? moze USB jest czule na cos tam z pradem? bo juz sam nie wiem...