Re: Obudowy Chieftec - wady

Autor: Jo Joro (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 21:23:56 MET

Coś dziwnego nastąpiło Wt, 28 paź 2003 o 20:27 GMT
skoro .Peeter napisal(a):

> U mnie zadnych problemow z tym nie ma.

Szczęsciarz :)

> Mojego nie slychac w ogole przy 5v, jakby go nie bylo.
> Na 12v wytwarza jedynie szum. Widac zalezy od egzemplarza.

Hmm... Zależy co ty jeszcze masz w tej budzie. Ja mam Zalmana
puszczonego na 5v. Żadnego wiatraka na grafice, żadnego na chipsecie.
Dysk to Barracuda IV. Ścianki obudowy wyciszone gąbką.
Najgłośniejsze elementy to właśnie wentylator w zasilaczu i cooler w
bocznej ściance (ledwo słyszalny, ale ja go słyszę).

> To fakt. Ale zauawzylem po pol roku uzytkowania, ze grille
> wentylatorow niezle zbieraja kurz :) Mialem na nich wrecz dywaniki.

Ja przynajmniej raz na pół roku rozbieram wszystko na kawałeczki i
przedmuchuję sprężonym powietrzem. Buda zasysa wszystko z sierścią moich
dwóch czworonożnych domowników włącznie.

> Przynajmniej stabilna :>

Potwierdzam. Parę razy mój piesek (mały - waga 12kg) wpadł na komputer w
pogoni za piłką - obudowa nawet nie drgnęła.

> Nasmaruj lozysko, bedzie ciut lepiej. Zeby jeszcze krecil sie wolniej...

Zamawiam niedługo 2xPAPST więc liczę na ciszę :)

Pozdrawiam
        Arek