Kiedy koniec AthlonaXP?? Oplaca sie inweswtowac w KT400??

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 19:10:58 MET

Witam
Oplacie sie kupic plyte glowna na KT400 - dokladniej Abir AT7 - Max2?
W koncu jest to wypasiona plytka za rozsadna cene - idealna dla mnie - brak
LPT i COM, ale sa PSy ;]
Wracajac do tematu. KT400 obsluguje procki na max FSB333, AFAIK na FSB400
dostepny jest tylko jeden Barton. Teraz chce sobie kupic Thortona 2100+, a
za rok najmocniejszy na FSB333 i tu pytanie.
Ktos orietuje sie czy FSB333 bedzie dalej wspierane przez AMD, czy moze AMD
przejdzie z Bartonami na FSB400?
Oplaci mi sie kupic KT400 czy lepiej zainwestowac w chipset obslugujacy
FSB400? - plyta o podobnych parametrach na nForce2 jest 2xdrozsza (Abit
NF7-S - tylko ta biore pod uwage)

Heh dodam ze ta plytka to jedynie "przystanek" przed przejsciem na AMD64 -
czekam az troszke stanieja.