Re: Jakie DDR'y do plyty DualChannel?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 18:56:11 MET

> to czy zauważysz różnice zależy co będziesz robić na komputerze i tak na
> przykład przy obróbce filmów, kompresowaniu, zgrywaniu gdzie duża ilość
> danych jest przetwarzanych przez komputer to dwa razy większa szybkość
> ramu da się zauważyć.
A niby w jaki sposob. Nie skompresujesz zipa szybciej niz o pare procent
Nawet jesli wydajnosc bedzie wieksza to zauwazysz roznice 10% - 30 minut
a 33 minuty?? Kompresja flimu z wydajnoscia 25 a 27 fps to tez ok 10%
ludzkimi zmyslami nie da sie tego odroznic, gra z podobnym frameratem
znow jest do nieodroznienia. Roznice na korzysc D-CH to praktycznie
pare procent
Tylko w szczegolnych benchmarkach syntetycznych mozna
stwierdzic tak duza roznice w praktycznych zastosowaniach nigdy.
Jak zrobisz rendering sceny i bedziesz czekal 33 zamiast 30 s to rowniez
nie zauwazysz zadnej roznicy. Rozmieszaja mnie rowniez niektore opinie
mowiace o tym ze D-CH powoduje wyraznie szybsza prace Windowsa.
Wedlug mnie naprawde zauwazalne roznice zaczynaja sie dopiero od
ok 20% reszta to tylko AUTOSUGESTIA albo NUMEROLOGIA
Dla niedowiarkow polecam slepe testy - najlepiej podwojne
Pozdrowienia
Simon