Problemik z tunerem TV

Autor: scirus (scirus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 16:02:42 MET

Witam
Mam następujący problemik. W komputerze pracującym pod Windą 98 SE jest
zainstalowany tuner TV PixelView Play Pro +FM i jakaś tania karta
dzwiękowa zgodna z MPU-401 itd. Problemy zaczynają się podczas pracy
tunera. Obraz jest ale nie ma dźwięku. Natomiast podczas pracy na Radiu
dźwięk jest ale tylko na ustawieniach SRS w konfigu karty. Tutaj ciekawa
rzecz, kontrolka Regulacja Głośności windowsa wykazuje wyciszenie kanału
SRS a dźwięk jest. Nie ma także konfliktu IRQ, przynajmniej Windows tego
nie krzyczy.
Jeśli ktoś coś wie to porszę o info, bo nie mam pojęcia co jeszcze zrobić.

Pozdro
Scirus