Re: [OT] IRC i XDCC

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 15:39:42 MET

Mikyy wrote:
> Sorki za OT, ale nie wiedzialem na jakiej grupie zadac to pytanie, a
> mianowicie? Czy jezeli jestem w kolejce do zassania czegosc mozna
> ustawic IRCa gdy dojdzie moja kolej, abym od razu zaczal sciagac czy
> za kazdym razem musze mu wyznaczac katalog do ktorego ma zapisisywac
> i dusic Accept?
>
> Pzdr

Z menu Tools/Options wybierz gałąź DCC...
po prawej w ramce On Send Request zaznacz Autoget file oraz
w opcji ponizej If file exist wybiersz Resume.

Dodatkowo w z gałęzi DCC/Ignore wybierz z opcji
Method - Disabled ...
i odznacz !! Turn ignore back on in... :)

no.. to by bylo na tyle.

pozdr.
Przemek.