Re: Thorton --> Barton

Autor: czarny_kruk (czarny_kruk[ale_to_wywal)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 13:45:48 MET

> P.S. Czy ktos z z tej listy probowal przetaktowywac Thortona. W sieci
> pojawiaja sie dosc sprzeczne informacje. Z jednej strony, ze kreci sie
> bardzo dobrze, z drugiej ze wcale. Gdzie lezy prawda?

mam thortona 2000+ xp (widzialem w piatek ze sa juz 2200-ten moze byc
szczegolnie interesujacy i 2600 thorton!! w proline) chodzi w zaleznosci od
ustawien;)
zazwyczaj na 195*11 z odblokowanym cachem (bez problemowo odblokowac mozna
poczatkowe serie-to wiem. wszystko przez zamalowanie jednego mostka L2:))
mysle ze na drutmodzie by poszedl na wiecej lub gdybym mial lepsza
zasilke/ddry - obecnie to kingmaxy,ktore tez nie sa zle, ale ocz...
ach,och...;) plyte mam msiK7