Plyta glowna pod P4 (I865PE/I875)

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 11:48:35 MET

Jaka plyte glowna polecicie pod P4 z chipsetem Intel 865 lub 875? (Docelowo
ma byc na niej P4 2,4GHz z FSB800Mhz + HT)
W zasadzie to biore pod uwage tylko dwie firmy: Asus i Gigabyte, wiec innych
nie
polecajcie, bo pomimo argumentow wszelakich nie skorzystam :-)
Na razie pod moja obserwacja pozostaje
Asus P4P800 Deluxe (Intel 865 PE)
i szereg produktow Gigabyte'a (bardziej jestem do niego przekonany):
oparte na I865PE
GA-8PENXP
GA-8IPE1000 Pro2 lub 3
oparte na I875
GA-8KNXP
GA-8I875 Ultra
Co by bylo jasne, to wszystkie te plyty maja LAN 1Gb.

Najchetniej bym kupil GA-I875 Ultra, ale jakos w Polsce tego jeszcze nie
widzialem, a przynajmniej w Trojmiescie. Moze wiecie, gdzie mozna ja dostac?

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl