Re: Maxtor DiamondMax Plus vs. Seagate Barracuda 7

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 11:11:06 MET

"Pinio" <enryq_at_space.pl> wrote in message
> Witam
> posiadam plyte glowna Solteka z ATA-133
> ktory z ponizej wymienionych dyskow jest lepszy nie tylko z punktu
widzenia
> wydajności itp. ale rowniez jakosci
>
> Maxtor DiamondMax +9 80 GB (ATA/133) 6Y080L0
> Seagate 80 GB Barracuda 7200.7 ST380011A

Maxtor jest troche szybszy. Oba dyski maja jednak cache 2MB i sa w sumie
porownywalne. Maxtor chodzi w ATA133, a Barracuda w ATA100, ale tutaj
duzej roznicy nie zobaczysz (odczujesz)

Ja kupilbym Maxtora, bo na Maxtory sa 3 lata gwarancji, a na Seagate'y rok.

Generalnie *nie ma* dyskow, ktore nie padaja. I mozna dyskutowac, ze WD,
Maxtor, Seagate itd. Ze te ciche inne glosne, te trwale, a tamte sie sypia.
Najwazniejsza jest gwarancja. Z praktyki wiem, ze najwiecej dyskow pada
albo szybko po zakupie, do mniej wiecej tak 1-1,5 roku. Jesli przezyje ten
okres, to z reguly juz sie nie posypie i jest to dobry egzemplarz.

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl