Re: Milcząca klawiatura, niepoczytalny CD-rom...

Autor: TO-masz (to-masz#bez_spamu#_at_go2.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 10:25:01 MET

On Tue, 28 Oct 2003 09:10:06 +0100, digitariusz wrote:

> TO-masz naskrobał(a) coś takiego:

> na jaki zasilacz zmieniłeś? jedynie dwie rzeczy mi przychodzą w tej
> chwili do głowy.
>
> 1) za słaby zasilacz

Zasilacz zmieniony z 200W na 300W więc to chyba nie to.

> 2) uszkodzona płyta gł. po tym PUFFF, a dokładniej może kontroler coś
> wariuje.

Może. Więc co sugerujesz? Jak to sprawdzić?

> pomyślę jeszcze nad tym, bo problem faktycznie dziwny. na razie jakoś
> nie mam konkretnego pomysłu. obawiam się, że będziesz musiał sprawdzać
> wszystko po kolei.

Po koleji wyszystkie urządzenia już sprawdzałem. Kontrolerów na płycie gł.
nie sprawdzałem, bo nie mam pojęcia jak to zrobić. Pomyśl jeszcze,
wszystkie uwagi baaardzo mile widziale!

--
Pozdrawiam! TO-masz