Re: Odzysk danych z padnietej dyskietki PLNE !!!!!

Autor: PoSaZek (e-mailUsunTO_at_e-post.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 09:53:51 MET

Użytkownik "digitariusz" <digitariusz_at_wywalto.op.pl> napisał w wiadomości
> PoSaZek naskrobał(a) coś takiego:

> uwielbiam jak ktoś w wielkiej panice, rozpoczyna wątek, później sam na
> niego odpowiada, a czasem nawet kilka razy, aż w końcu sam kończy swój
> wątek.

Ale ty madry jestes...i nieomylny... tak jak kolega wczesniej... moze wczul
bys sie w sytuacje i sprobowal pomuc zamiast moralizowac ? padla dyskietka
( hardwar) z bardzo waznym dokumentem ktory mial byc prezentowany przez
goscia z Litwy na waznej konferencji...w urzedzie panstwowym, pisalem to
podczas jej trwania i wszystko wisialo na wlosku... sadzilem ze znajdzie sie
jakis rozsadny czlowiek ktory swoja wiedza mi pomoze zanim lub nie...
odzyskam dokumet... udalo mi sie odzyskac bo wolalem dzialac zamiast
rozlozyc rece i czekac na posta...
dziekuje za pomoc, wspolczuje twojemu szefowi... zapewne jestes leniem i w
chwili kryzysu rozlozyl bys rece zamiast ruszyc niebo i ziemie aby uratowac
komus tylek... ech...
najlatwiej napisac NTG leniu !!