Problem ze sterownikiem do HDD

Autor: dabomb (huston_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 09:50:16 MET

Witam,

mam problem z instalacja dysku twardego S0221N firmy Samsung. Mam Win2k. Krotka
historia. Po wlozeniu dysku do komputera, poprawnym wykryciu przez BIOS
przeszedlem do etapu uruchamiania systemu. Zaraz po zalogowaniu otrzymalem
stadardowy komunikat "Wykryto nowy sprzet Samsung S0221N" - slowem wszystko tak
jak byc powinno. Poznien wyswietlil sie standardowy kreator instalacji sprzetu.
No i zaczynaja sie schodzy. Windows chce sterownik do nowego sprzetu - dwie
mozliwosci wyboru: wskazac lokalizacje ze sterownikiem lub wybrac z listy
dostepnych. Poniewaz moj, calkowicie legalny, oryginalnie zapakowany dysk nie
posiadal zadnej dyskietki ze sterownikiem, wiec wybralem opcje druga. I tutaj
niestety porazka: System Windows nie mogl znalezc sterownika odpowiadajacego
typowi instalowanego sprzetu.

Tak oto utknalem w punkcie, z ktorego nie potrafie wybrnac. Czy ktos z
Szanownch Grupowiczow moze mi pomoc i powiedziec co moge zrobic w tej sytuacji?
Moze instalacja SP, moze znacie jakas lokalizacje z driverami do Samsunga?

Niestety na glownej stronie Samsunga jest straszna lipa i tylko maja tam
tzw. "manuala" ktory jest skanem dziadowskiej ulotki zalaczonej do dysku.
Twierdza, ze wystarcza standardowe sterowniki dostepne pod danychm OS-em.

Dziekuje za kazda pomoc.

Pozdrawiam,
daBomb