Re: Monitor LG FLATRON 795FT

Autor: Czaszek (czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 09:22:39 MET

> Cześć
>
> Co do tego modelu nie mam uwag z doświadczeń moich i kumpla jest to
całkiem
> dobry monitor, ale nie uważam żeby był to dobry pomysł z kupwaniem
używanego
> monitora tej klasy. Używane tak ale raczej troszke lepszej klasy.

Wiesz, moge mieć go za max 450 zl, a wcześniej zastanawiałem sie długo nad
monitorem ( dalej sie zastanawiam ) Już miałem kupić Samsunga z serii DFX
lub MB ale przeczytałem że ludzie narzekają na odbicia białych elementów na
czarnym tle na szybie. Co do Flatronów to mówi sie że każda sztuka jest inna
;( potem trafie na jakiś felerny i klops, poza tym te monitory kosztują
powyżej 700 zł, myślałem też o samsungu NF ale taka 17'' kosztuje 900zł.
Teraz w domu mam tak padniętą 15'' że jak na rozdzielczosci 1024 nie widze
opisów. Więc musze sie czym prędzej przesiąśc na coś innego.