Re: atrament do drukarki

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 01:08:44 MET

> Mam pytanie. Gdzie najlepiej kupic 500ml atramentu do drukarek HP zeby

Jakibys nie kupi to bedzie tylko podrobka!!!
HP nie prowadzi sprzedazy atramentu "luzem", ani tez nie wyjawil nikomu jego
skladu.
Tajemnica firmy....Na tym robia niezly zysk.
O ile wiem to nie wszystkie typy pojemnikow napelniane sa tymsamym atramentem,
zarowno w grupie czarnych jak i kolorowych. Sa wodoodporne i nie... Sa tez z
polyskiem po wyschnieciu i bez...niezaleznie od rodzaju papieru, zatem aby
osiagnac maxymalny efekt przy drukowaniu fotografii nalezy zwrocic uwage na
odpowiedni dobor atramentu i rodzaju papieru.

Avalon_at_am