Dysk padl - jak go niskopoziomowo sformatowac?

Autor: michal_ma_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 28 Oct 2003 - 00:14:31 MET

Witam

Mam dysk w notebooku - Fujitsu MHM2200AT. Dzialal mi bardzo ladnie, az
postanowilem go sformatowac. No i przy 8% dostaje elegancki komunikat o braku
gotowosci. Zdaje mi sie, ze pozostal mi tylko format niskiego poziomu (z tego
co wyczytalem na grupie), tylko niech mi kots prosze powie, czym sie to robi?
Ponoc te narzedzia sa wysoce nieuniwersalne... A moze cos innego da sie
zrobic? SMART nic nie wykazywal, a tu nagle taka niespodzianka : (

Dziekuje z gory za wszelkie sugestie
pozdrawiam
michal