Re: Czego jest zamało do oglądania filmów?

Autor: Majszek (mariusz610_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 23:37:18 MET

W zasadzie to ja oglądam filmy bez problemu tylko że w formacie Video CD
(plik mają tam rozszerzenie Dat.) takie jakich pełno w marketach. Problem
zaczyna się jeżeli chcę obejrzeć klip Vide w formacie AVI chociaż też nie
zawsze bo mam jeden taki film i działa bez zarzutu, ale on jest
polskojęzyczny i nie wymaga napisów a działa poprawnie tylko w Windows Media
Player9. Natomiast w programach do odtwarzania filmu z napisami była kiepska
grafika. Lecz kolejny polski film działa też skokami także nie wiem już
gdzie szukać przyczyny. Zastanawiam się czy to nie jest wina oprogramowania
może coś tu koliduje albo czegoś jeszcze brakuję. Poniżej przedstawiam listę
mojego oprogramowania do filmów:
AC3 filter
XviD
DivX Player2.0