Czy ktos mi to wreszcie wyjasni ? :( -Radeon IGP 340M w COMPAQ'u Evo 1020

Autor: JARO (j_a_r_o_at_interia.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 22:05:27 MET

Witam!

Nabylem ostatnio tego laptopa i juz zaczynam zalowac !
W srodku : P4 2,4 , 256 DDR , 40MB HDD , Graf.: Radeon IGP 340M , 15'XGA...
Wszystko by bylo fajnie oprocz...tej nieszczesnej grafiki!Strasznie wolna i
zrywa w 3D!! Wedlug zapewnien producenta powinna byc w miare szybka. Ma
oczywiscie RAM przydzielany z DDR RAM'u operacyjnego od 16MB-64MB.Zadne z
ustawien praktycznie nie wplywa zauwazalnie na wydajnosc grafiki. A ja jako
zapalony milosnik rajdow :) Czesto lubie sobie odpalic Colina 2. nie bylo by
nic w tym dziwnego gdyby nie fakt ze moj poprzedni laptop (GERICOM P4 1.6 ,
256DDR , Graf.: ProSavage DDR - RAM karty tez wydzielany z RAM'u
operacyjnego) "chodzil" o niebo szybciej! -wlasnie na Colinie 2 !
W sumie wedlug testow ktore gdzies czytalem na necie, ten Radek IGP powinien
byc duzo wydajniejszy od S3 Pro Savage. Sterowniki mam sciagniete ze stony
Compaq'a wszystko niby ladnie dziala ale wierzcie mi , nawet 'na oko" ten
COMPAQ chodzi wolniej od GERICOM'a P4 1.6 . Dlaczego tak sie dzieje ?
Pomozcie ! Bo nawet dzwonilem na help linie do Compaq'a ,ale Ci niewiele mi
pomogli.
Aha , ciekawa rzecza jest pokazywanie aktualnego zegara CPU jako 883 MHz albo
1,6GHz zamiast 2,4GHz(pelna moc procka)!

dzieki - JARO