Re: Obudowa antydzieciowa - POMOCY !!!

Autor: eRKa (remekNO_at_SPAMacn.waw.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 22:09:38 MET

> Przeraził mnie ten wątek... moja mała ma dopiero 8,5m-ca - załamaliście
> mnie... chyba najlepsze wyjście to wcześniej wspomniane postawienie kompa
> 1,5m nad ziemią.
> A może jakiś psycholog lub pedagog poradzi - nie wystarczy aby dziecku
> wytłumaczyć, że to jest Tati i nie rusz, bo poparzy? Tak tylko pytam.

Oczywiście, że można a nawet jest to wskazane. U mnie zawsze tak było -
dzieci wiedziały od początku, że wszystko co na biurku - to taty i już, ale
strzeżonego Pan Bóg strzeże, no i nie wszystkie dzieci tak mają, a jak
trzeba to i wysokość sforsują - powodując czasem nieszczęście straszne...

--
Pozdrawiam,
eRKa