Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 20:51:09 MET

On Mon, 27 Oct 2003 18:28:34 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

[...]
> Generalnie to w przetargach z gory narzucone sa platfory w
> wymaganiach :P A najlepiej to wygladaja przetargi na projektory, sadzie
> sobie komisja z prospekatmi z 20 projektorow i wybiora sobie trzy
> konkretne spisza ich specyfikacje :]

Nooo. np z testów Chipa czy PCWK ;)

Różnie to bywa. Rzeczywiście, najczęściej platforma jest narzucona, ale
nie zawsze. No chyba, że przetarg jest na serwery :).
Heh, do końca tygodnia zbieram oferty na dwa serwery 2xXEON, 1GB RAM,
RAID SCSI+ router, switch i parę drobiazgów. Już się ślinię na myśl, jak
się do tego dobiorę ;)

Ale to - rzecz jasna - nieoficjalny "przetarg", podzwoniłem po kolesiach
i zobaczymy co powiedzą.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!