Re: dysk pionowo (na boku) - można?

Autor: Grzegorz Gabryś (gabi999_at_plusnet.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 20:23:53 MET

JarekJ wrote:

> Witam,
> Jak to jest z tymi dyskami - czy można je montować pionowo i czy nie skróci
> to jego żywotności?

Mozna, skraca zywotnosc.

> PS. Muszę mojego WD400 JB włożyć w jakieś pudełko, bo pieruńsko jest głośny,
> więc się zastanawiam, bo miejsca na poziome ułożenie (z pudełkiem) to nie
> mam...

Jesli dysk dzialal juz w jednej pozycji to nei zaleca sie zmieniac tej
pozycji, mozesz dysk wpakowac w miejsce 5,25",a jak nie to na dol
obudowy. Nie zapomnich o dobrym chlodzeniu

--
RC5-72 polska druzyna     Przylacz sie i ty
http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=5993