Re: Kupno plyty glownej

Autor: Marqs (marqs_at_pf.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 17:52:34 MET

> Mam wielki dylemat na temat kupna plyty glownej. Moja stara P4S333 ma
> spalony kontroler na nie moge podpiac nic pod druga tasme. Chce wiec cos
> zakupic, myslalem o Asus P4PE Gold ale po zajsciu do sklepu i rozmowie ze
> sprzedawca wyszlo ze na 6 plyt sprzedane 2 byly spalone i okres naprawy
sie
> przedluza, mowil tez o coraz wiekszej awaryjnosci asusa. W zwiazku z tym
> zaczalem sie zastanawiac ale moja wiedza jest niezbyt duza wiec prosze o
> rade. Kompa nie mam zamiaru modernizowac (oprocz dysku) jeszcze dosc dlugo
> [...]

Dzwonilem do innego sklepu co polecaja i wybor padl na MSI Neo2 - S wlasnie
kosztuje ponad 500 ale moze... Zajrzalem wiec na strone producenta i
napisane jest : . IntelR 865PE Chipset
 - Supports FSB 800/533/*400(Northwood only)MHz., jak wyzej wspomnialem
nortwooda nie mam.
Tak to jest z kupnem sprzetu! Dziwie sie tylko ze jak ponownie zadzwonilem
do nich to mi powiedzieli ze niemozliwe, ale moge przyjsc z prockiem i
sprawdza na miejscu. Niepokoi mnie jeszcze sprawa AGP : . One AGP slot
supports 8x/4x at 0.8V (AGP 3.0) or 4x at 1.5V
  (3.3V is not supported). Nie bardzo sie orientuje o co chodzi ! Mam ATI
Hercules 9100.

Marqs

Ps. szkoda tylko ze sam ze soba gadam :)