Re: Jaka karta graficzna do 600zl?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 16:46:25 MET

Użytkownik "dymek" napisał:

> Ti4200 jest wolniejsza w ogole od 9600pro

To już zależy od konkretnego zastosowania. Jak pokazują niektóre testy, w
klasie cenowej do ok. 1000 zł GF 4Ti4200 stanowi ciągle mocną konkurencję
uginając się momentami tylko pod przewagą R9500Pro. W wielu zastosowaniach
jest nieznacznie szybsze od R9600Pro, w niektórych przegrywa z kretesem.

Warto jednak zauważyć, że taką kartę kupuje się z myślą o przyszłości i
chyba warto myśleć o nowych rozwiązaniach. Ja również planuję zmienić kartę
i raczej skłaniałbym się w stronę FX5600/R9600, choć przyznam, że mam
identyczny dylemat jak Thomas.

Polecam testy:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=przeglad_kart_600_pln&strona=1
(HINT: autor testu jest miłośnikiem ATI)

http://www.nvision.pl/articles.html?0040-01
(HINT: autor testu jest miłośnikiem NVIDII).

Kilka innych testów:
http://www.anandtech.com/video/index.html

--
Pozdrawiam,