Re: Krzaczki w biosie.

Autor: Monty (kdr_at_go2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 16:24:20 MET

> Mam problem z zainstalowanie systemu. w trakcie instalacji im dalej tym
> czesciej pojawiaja sie rozne krzaczki znaczki i inne takie...to samo w
> dos-ie.po wylaczeniu i pozniejszym wlaczeniu przez jakis czs wszystko jest
> ok a po ok 15 min.....:(

A sprawdź czy karta graficzna dobrze siedzi w slocie. Miałem taki problem w
starej obudowie - karta nie wchodziła do końca i właśnie takie znaczki
czasem się pokazywały. Pomogło mocne dokręcenie karty. Po zmianie obudowy na
Enlighta wszystko jest OK.

Nie wykluczam też, że grafika całkiem padła.

Pozdr.

KOnrad