Re: xp przestal wykrywac czytniki CD

Autor: grzegorz (griszag_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 15:37:23 MET

> Witam,
> prosze pomóżcie mi. walcze od ponad 2 godzin
>
> W trakcie nagrywania wylaczył sie komp,
> przy ponownym starcie pasek ladowania systemu XP byl nieruchomy
> po 10 minutach reboot -> ostatnia poprawna konfiguracja,
> to samo co wczesniej -> reboot -> tryb awaryjny: żólte wykrzykniki
> przy kontrolerze dzwieku plyty i przy czytnikach CD ->
> z kontrolerem sobie poradzilem ale system nadal nie instaluje poprawnie
> czytnikow CD
>
> mozna juz wejsc do systemu poprawnie, ale przy probie dodania czytnika
> [...]

Znalazłem w googlu rozwiaznie:

gosc mial taki sam problem przy takiej samej plycie glownej i czytnikach CDRW i
DVD, walczyl z tym dlugo - rozwiazanie na koncu

winny jest filter ustaiony w rejestrach
rozwiaznia sa 2: albo usuniecie z rejestru filtra z podanego w ponizszym drugim
linku klucza rejestru

albo deinstalacja i ponowna instalacja windows Media Player :)
ja wolalem to pierwsze roziwazanie - jest ok :)
Grzegorz