pomoc w rozpoznaniu płyty gl. pod P1

Autor: bk (bartosz_k-no-spam-_at_pf.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 15:01:45 MET

ma dwa duże chipsety Intela:
SB82371SB L6420237
SB82437VX L6325628

oraz kilka mniejszych VIA najnizej z nich
VT82885N

W tej chwili mam osadzonego na nim AMD-ka 166 a mam mozliwośc upgradowania
go do P233MMX.
Zastanawiam sie tylko czy płyta obsługuje tak "duze" procesory i czy obsłuzy
MMXa.
To jedno pytanie - drugie to, że niestety nie mam do niej zadnej instrukcji
obsługi a podejrzewam, że wraz ze zmiana procesorów (jeżeli w ogóle mozna je
zamienić) trzeba bedzie zmienic napiecie zasilania procesora.
tylko jakie zworki trzeba bedzie zmieniać :( niestety na płycie nie ma
zadnego opisu.

Aha płyta jest mała kwadratowa jeżeli cos komuś to podpowie ...

Proszę o pomoc w rozpoznaniu.
Dzięki - bk