Re: kochane czytniki LG

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 13:57:20 MET

Użytkownik jurson napisał:

> support or not
>
> ale wina jest raczej w dystrybucji 9.2 bo jakos na zadnym innym linuksie
> nie ma tego typu problemow (wlacznie z Mandrake 9.1 ktorego szczesliwie
> uzywam majac i CD-ROM i nagrywarke LG)
>
> Trudno zreszta zeby LG testowalo swoje oprogramowanie z przyszlymi
> wersjami Linuksa.
>
> Mam nadzieje ze problem zostanie rozwiazany przez zainteresowanych
> (Mandrake/LG) zaleznie czy problem siedzi w systemie czy w biosach sprzetu.

Sam nie używam, ale to już ponoć stwierdzono. LG zmieniło znaczenie
sygnału, czyszczenie cache na update firmware'u i jest to jego wyłączna
wina. Zmiany można robić, ale chyba nie tak drastyczne? I zdecydowanie
wszyscy od których o tym słyszałem wskazują winę LG. Akurat na Mandrake
padło, że chciał ten cache czyścić.
Oj coraz mniej mi się to LG podoba...

Andrzej.