Re: znikająca partycja

Autor: Eneuel Leszek (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 13:16:47 MET

Eneuel Leszek bnc7b3$gha$1_at_korweta.task.gda.pl:

[..]

> Pod W95 są tylko programy DOSowe (potrzebne w wypadku rozsypania
> się partycji/dysków) zaś pod WXP (z konieczności) są inne programy
> niż pod WME, natomiast W98SE i WME jest bardzo podobnie. (do tego
> stopnia podobnie, że część sterowników dla WME ściągnąłem z tego
> W98SE, gdyż pod WME nie wszystko :) dawało się zainstalować: na
> przykład skaner HP, do którego mam otrzymać płytę instalacyjną)
> jedną otrzymałem, ale okazała się pomyłką i czekam na następną)

Właśnie przyszła :) nowa (już druga) płytka. :)
Zainstalował się bez problemów. :) OCR -- cudo!!!
(aż mi się wierzyć nie chce!!!!!!!)

Może się Hewlett Packard :) nie obrazi, gdy pochwalę. :)
Och!! Gdyby wszyscy tak pracowali!!!

(oczywiście płytki dosłano za darmo, choć skaner kupiłem kilka lat temu) :)

E. :)