Re: temperatura athlona?

Autor: Khan (khan_at_kapy.bydg.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 12:22:28 MET

> Wiem ze temat byl walkowany wiec i ja zapytam.
> Prime95 - stress test - temp athlona 1700 62st w xp asus probe i sandra
tak
> samo.
> Szybki restart i temperaturka w biosie 42 st.:o
> Co jest przyczyna takiej roznicy?
> IMHO temp w biosie jest sluszniejsza, ale dlaczego w systemie pokazuje ok.
> 20C wiecej?
> Plyta asus a7v333 z nowym biosem (17), procek nie krecony.

ja mam athlona 2000 i temp mam w xp ok 50st, w biose natomiast jest
pare stopni mniej (po szybkim restarcie) ale napewno nie o 20C tak jak u
Ciebie.
Tak pozatym to chyba w windowsie zawsze bedzie troche wiecej stopni,
odpalasz
rozne aplikacje itp wiec procek pracuje a co za tym idzie wydziela wiecej
ciepla

pozdr
Khan