Re: obudowa Codegen i nowy zasilacz

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 11:56:34 MET

> Witam,
> mam standardową obudowę Codegena i chciałbym w niej wymienić zasilacz z
> wiatraczkiem na jakiś z górnej pułki, tak aby mieć lepszą ochronę przed
> spaleniem komputera.
>
> Które zasilacze polecacie?
> Czy sam taki zasilacz wystarczy czy dobrze jeszcze dokupić jaką pożądną
> listwę zasilającą (jaką?)
> dzięki,
> blujon

Co sądzicie o tych zasilaczach?
ZASILACZ ENLIGHT (HPC-300) 300W za 188zł.
ZASILACZ CHIEFTEC (HPC-360-302-DF) 360W za 245zł.

Właściwie w tej chwili w grę wchodzą tylko te dwa rodzaje.
Głośność wentylatora ma też olbrzymie znaczenie, jednak komputer to będzie
serwer, więc nie sądzę, żeby było potrzebne 360W. Co polecacie?