Re: tylko się nie śmiejcie :)

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 11:29:28 MET

Witam.
Mad_Lamer na pl.comp.pecet napisał(a):

> [...]

Jak dobrze poszukam to może takie cacko wygrzebie :)
Miałem to to własnej roboty, jak będzie mi się chciało to dam schemacik
na 3w.

> [...]
> wystarczy mieć lutownicę. Najlepszym dowodem jestem ja :) Nie sprzedam Ci
> covoxa ponieważ nie jestem doświadczonym elektronikiem (wogóle nim nie
> jestem) i takie urządzonko mogłoby się szybko rozlecieć, a jeżeli nie jestes
> w stanie tego zrobić to naprawić tez raczej nie. Mimo wszystko polecam, bo
> jego budowa jest banalna. Schemat mozesz znaleźć na www.elektroda.pl w
> dziale komputer pod nazwą mini karta dźwiękowa czy jakoś tak. Niestety
> wcześniej trzeba założyć tam darmowe konto. Koszta takiego cacka to ~12 zł

Jej, po co płytka ??? to się montowało na wtyczce lpt, taki ładny
pajączek wychodził :>

Sterowniki były pod win 3.11 napewno, sam używałem. Co do win 95 to może
też, ale nie wiem, ja w czasach gdy się dorobiłem win95 miałem już
dźwiękówke na slocie (sound maker czy jakoś tak).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl