Re: nieznana karta grafiki

Autor: Józef S (marian_koniuszko_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 11:03:55 MET

Napis na układzie jest taki: STB
Znalazłem tą firmę w necie i zero informacji i sprzęcie. KArta jest z 1995
roku... stara ale odswieżanie i rozdzielczość dało się na niej ustawic, wiem
to stąd, że zanim zmieniłem system na kompie w którym ta karta była to
parametry wyświetlania byly jak trzeba, ale niestety nie wpadło mi do głowy
zeby zobaczyć jakie sterowniki są zainstalowane bo liczyłem ze winda sama
wykryje taki stary sprzęt...