jaka folia wpp na poddasze, czyli " jak nas widzą tak nas .."

Autor: tomekn (tomekn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 09:48:49 MET

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3F98E71A.32612DB9%40alwernia.com.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3DXP%2B--%2BNEOSTRADA%2Bproblem%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dpl%26btnG%3DSzukaj%2Bz%2BGoogle

(Jeśli link się podzielił proszę go posklejać)
Tak się składa że czytam i jedną i drugą grupę i ostatnio mogłem przeczytać
opinię i to nie odosobnioną na temat pl.comp.pecet , tak więc żeby było
jasne wrzuciłem z "premedytacją" posta o "folii wpp na poddaszu " wynik
można poczytać parę postów niżej ,chociaż przyznam że dość łagodnie było,
ale to tylko dlatego że było bardzo "ntg";-)) . Jak czytałem grupę
pl.misc.budowanie i ktoś wyskoczył jak Filip z konopi o XP i neostradzie
;-)) to aż z ciekawości pośpieszyłem poczytać jak to go teraz zgnoją
grupowicze a tu ku mojemu zaskoczeniu facet dostaje odpowiedzi i na temat
czego nikt by chyba nie wymagał pisząc nie na tą grupę no i można powiedzieć
praktycznie zero uwag A najlepiej opisał to nijaki "Marc1n" pisząc :
cyt.:...Kocham tę grupę. Autor zadał pytanie totalnie OT i nie dość, że nie
został wyzywany od ostatnich lamerów to jeszcze dostał kompetentne
odpowiedzi :)
Już sobie wyobrażam te bluzgi, które by padły gdyby pytanie zostało
zadane na pl.comp.pecet chociaż mimo swojego sprzętowego zboczenia jest
ona bliżej związana z tematem wątku :D" koniec cyt.
Niektórzy z Was tego w ogóle nie zrozumieją bo i czym mieli by to pojąć
jedno jest dla mnie pewne tam piszą osoby dorosłe a tu można znaleźć wielu
pajaców którzy w wirtualnym świecie Internetu chcą być kimś bo w prawdziwym
życiu są po prostu zerem z umiejętnością składania komputera PC (w
niektórych przypadkach bardzo dobrą trzeba przyznać).
pozdrawiam
tomekn