Re: Co sądzicie o tym czytniku?

Autor: Zawias (zawadzki_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 10:12:35 MET

Nie majac nic innego do roboty, Shreek napisal:

> Użytkownik "Zawias" <zawadzki_m_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak z głośnością napędu?

no tak... o tym nie wspomnialem
owszem slychac go, kiedy sie z plytka zaczyna zabawiac - dosc slyszalny
szum, nie wspomnialem,
bo juz dawno przestalem zwracac na to uwage, tzn. ze idzie sie przyzwyczaic
zwracam rowniez uwage na fakt, ze slot zamiast tacki, to fayny wynalazek, bo
plytka zawsze jest jako tako czyszczona z kurzu
tym samym optyka jest bezpieczniejsza ergo sprawniejsza
skoro juz sie rozpisywac zaczalem, to dodam, ze po ok. 18 m-cach
eksploatacji zauwazam, ze wydluzyl sie czas dostepu
do plytek cd-r, ktore nagrywalem przed wieloma laty, a ktore byly dosc
watpliwej jakosci - nowa nagrywara lite-on'a, ktora mam
lyka te plytki jeszcze bez problemu (jak dlugo?), no ale nagrywary sa znane
z lepszej korekcji

--
pozdro
Zawias