Re: POTRZEBNA POMOC-SZYBKO!!!

Autor: arsen (arsen_at_inter-fan.sytes.net)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 00:35:45 MET

Mariusz Gondek wrote:
> Użytkownik "SEBCIO" <sebastikantus_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> sie

> zwisy

> nie

> zdobac ja od kogos bo z sciagnieciem mozesz mic problem !

Tak masz Blastera jest troche upierdliwy, ja jak go dostalem to mi robil
taki ruch w LAN i na modemie ze mnie szlak trafil.
Jak sie pokaze te okienko to szybko cofnij zegar systemowy o kilka
godzin lub dni i znajdz pach-a na windoze i po bolu.
Sa trzy metody aby wylaczyc odliczanie czasu w okienku to jedna z nich.