Nvidia - ster 52.16 - problem filmy fullscreen

Autor: A (osoba_at_microsoft.com.invalid)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 09:15:32 MET

Witam.

Aż do wczoraj chodziłem na starych, dobrych detonatorach
40.72whql, których jedyną wadą było nierozpoznawanie
mojego monitora i wymuszone 60Hz (zamiast 75, ale
to mały ból - LCD). Przesiadłem się na ForceWare 52.16
i wszystko jest ok, za wyjątkiem następującego zgrzytu:
podczas odtwarzania dowolnego filmu (dekodowanego
dowolnym kodekiem) puszczonego fullscreen
cały obraz wygląda jak źle zgrany z telewizora - widać
przesunięcie względem siebie parzystych i nieparzystych
linii (filmu, nie monitora) - klasyczny interlace
z przesunięciem półobrazów.
Oczywiście, po obniżeniu "sprzętowego
przyśpieszania" poniżej pewnego progu w którym
karta nie jest już używana do rozmywania obrazu
(surfejsy DX, etc.) problem ustępuje, ale oczywiście
obraz wygląda koszmarnie i wolno chodzi - żadne rozwiązanie.
Problem nie występuje podczas odtwarzania w okienku.
Po powrocie do 40.72 wszystko jest ok.
Po reinstalacji kodeków, DX - nic.

Może mam jakieś zaćmienie, ale wcześniej
nie spotkałem się z niczym podobnym.

A.