nieznana karta grafiki

Autor: Józef S (marian_koniuszko_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 08:47:46 MET

Cześć
Mm nieznany mi model karty graficznej, nie mogę jej po fcc id rozpoznać
nawet bo ma zatarte wszelkie napisy. Wiem, że można na niej ustawić
rozdzielczość 800x600 i 85 Hz odświeżanie. Czy słyszał ktoś o jakimś sofcie
do identyfikacji kart graficznych? Widziałem już coś takiego dla płyt
głównych. Ewentualnie czy może jest jakiś sposób żeby zmusic kartę do
wyswietlania w rozdzielczosci 800x600 przynajmniej 16 bitów kolor i 85 Hz?
mozę jakieś sterowniki uniwersalne są?
z góry dzięx