Pomocy! Po odpaleniu WinXP komputer sie wylacza

Autor: Slavko (zwarolek_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:30:25 MET

Potrzebuje pilnie pomocy. Zlozylem sobie kompa na następujących
podzespołach:
- ASUS A7V600 (VIA KT600)
- DDRAM PC400 Elixir 512 MB
- Radek 9600 128 MB

Problem jest następujący. Winda normalnie się wczytuje, ale później dzieją
się dziwne rzeczy. Przy włączeniu jakiejś gierki, albo np. Aquamarka 3 po
kilkunastu sekundach komp się sam wyłącza. I to tak, że żeby go uruchomić
trzeba wyjąć kabel zasilający z obudowy. Temperatura na procku waha się w
granicach 55 - 60 stopni. Radiator od Radka nie jest specjalnie gorący,
tak więc nie mam pojęcia jak temu zaradzić. Myślałem, że to RAM coś
fiksuje i włożyłem DDRAM PC3200 Hyundai 256 MB ale dzieje się to samo. Czy
ktoś miał taki problem na tej albo innej płycie? Prosze pomóżcie, bo już
nie mam pomysłów co zrobić