Re: Problem z CD-RW LG GCE-8481B

Autor: valdi200 (valdi200_at_interia.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 23:30:48 MET

Użytkownik "Kallak" <kallak_at_op.pl> napisał w wiadomości

> dobrze czytales... ale widocznie nie wszystko czytales skoro nie wiesz jak
> to zrobic - poczytaj forum na CDRInfo - wszystko jest opisane krok po
kroku
> 0 linki do programow i do biosow tez tam sa
>
> Kallak

Własnie ze tam nie pisze jak zrobic, a drugiej nagrywarki takiej samej nie
mam zeby bawic sie z podmienianiem kabli przy flashowaniu. i na cdrinfo
biosu nie znalazłem, po przebudowie ich stronki wogóle tam chyba juz biosów
do starszych nagrywarek nie ma. Dajcie jakies linki czy ionstrukcje jak to
wykonac Plisssss