winxp pro, "pamiec nie moze byc 'read' "

Autor: D+ (tgapNOSHIT_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 23:18:08 MET

http://www.student.twp.olsztyn.pl/err.gif

przykładowy komunikat - pojawił sie w tym przypadku przy odpalaniu divx,
pojawia sie ten błąd także w b. różnych i trudnych do wyznaczenia wspólnego
elementu jaki powoduje wywalenie sie tego komunkatu (np. podczas wrzucania
danych do MySQL w perl, przy odpalaniu niektórych aplikacji)
czytałem w archiwum, że błąd pojawaił sie często przy konfiguracji drukarki
HP (or sth) - przy odpalaniu Corel, ale ja nie mam drukarki , corela itd.

sprzęt:

ECS k7vza (kondensatory ok.) bios 3,2b lub 2.3b nie pamiętam - była
aktualizacja jakiś czas temu (~rok) - ostatni slot pci niezbyt dobrze chodzi
(nie wykrywa urządzeń), nic w nim nie siedzi teraz, jest chyba wyrobiony -
uszkodzony.
duron 750
128mb 133Mhz + 256 133Mhz sprawdzane w róznych konfiguracjach i osobno nie
powodują błedu najwyraźniej.
winxp pro - SP1 wszystkie łaty.

na poczatku używania XPnic się nie działo, musze zauważyć że dopiero od
jakiegoś czasu pojawiają sie te błedy, ale ni ebył to jakiś przełom, tylko
powoli się nasilały - prawde mówiąc nie obserwowałem tego dokładnie.

prosze o pomoc, bo jest to uciążłiwe i nie pozwala mi zrobić wielu rzeczy!

--
da d+
da book http://www.dplus.prv.pl