Re: Flatrony - złom?

Autor: K_at_meleon
Data: Sun 26 Oct 2003 - 23:14:18 MET

>Dlaczego więc tyle razy widzę tutaj polecany Flattron?? Jak dla mnie to
marne
>monitory i tyle... nie widziałem gorszych (no, może tylko Sony z ich słynną
>"geometrią").

Od ok. 1,5 roku posiadam monitor LG 17" Flatron 775FT i nawet sobię go
chwalę. Nie sprawia mi on żadnych kłopotów z obrazem. Geometria -
wyregulowana, podobnie z jasnością i kontrastem jak i rozdzielczością i
odświeżaniem.
Widziałem także monitor 19" 795FT - wrażenia mam b. podobne. Ogólnie uważam,
że jest to monitor średniej klsy, ani wysokich ani niskich lotów za
przystępną cenę. Także na pytanie zawarte w twoim poście odpowiadam: NIE!