Re: WD Caviar 80 GB cache 8MB

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:37:15 MET

> wszyscy macie problemy z caviarem ?, gośc w sklepie mówił że najwięcej
> schodzi caviarów i ma najmniej zwrotów, baśki też schodzą, ale bardzo dużo
> wraca z bad sektorami. Co do maxtora to mowił żeby go nawet nie brac pod
> uwagę

Witam
Ja miałem już kilka Maxtorów i wszystkie były OK, moim znajomym też
polecałem Maxtory - wszystkie chodzą OK. Mi ostatnio jeden padł i z
ciekawości wziąłem zamiast niego Segate 120GB z 8MB cache - zobaczymy ;] Co
do Caviarów to nie lubię ich od czasu dysków 850MB do kilku GB - wszystkie
padły ;] a w komisach na półce z uszkodzonymi to 80% to Caviary :) Może to
stare czasy i postęp technologii i te sprawy ale ja im po prostu ne ufam ;]
Poza tym wszędzie piszą, że te Caviary są najszybsze, ale na pewno Maxtor
albo Segate jest mniej awaryjny.

Pozdroofka
[x]Angel