MS Office 2000 Prof - Word ???

Autor: mati (ferrit_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:32:14 MET

W Word 2000 wyłączyłem menu i narzędzia i nie mogę ich włączyć.
Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie
nic nie dało. Usunięcie folderów w Program Files przed
ponowną instalacją nic nie dało. Gdzie w innym folderze
MS Office trzyma informacje o wyglądzie i ustawieniach ?
Moze ich usunięcie spowoduje, ze Word uruchomi się
z domyślnymi ustawieniami ? A może ktoś z Was wie
jak włączyć menu i narzędzia ? Niestety przycisk prawy
i dostosuj jest niedostępne. Chciabym uniknąć formatu
dysku.