APIC + WindowsXP = problem

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 22:02:27 MET

Heja, mam nadzieje, ze ktos bedzie wiedzial co z tym fantem zrobic:

mam plyte MSI KT3V z APICiem (24 przerwania zamiast 16stu,

chyba ;) I sie wkurzam, bo dzwiekowka na osiemnastym dziala

zajebiscie :) Jak dysk zaczyna pracowac intensywniej to mi

spowalnia dzwiek i szarpie jakby sie kaseta wciagala :)

Zmienic w biosie na nizsze na sile sie nie da. Jedyne co

sie da to wylaczyc, ale wtedy wogole XP nie startuje (nie ma

nawet, a moze zwlaszcza tego ekranu tuz po bootowaniu).

Reinstall z wylaczona funkcja odpada. Ktos ma jakies pomysly?

Ponoc przy instalacji jest wybierany jeden z paru kerneli

w zaleznosci od konfiguracji sprzetu, ale co z tego wynika

i jak go zmienic na wlasciwy, jesli to prawda?

WBR Rymasz