Re: Ile powinno byc w 3DMark'u 2001SE?

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 21:53:45 MET

"mark" <mark_at_poczta.fm> wrote in message
> Athlon 2200+
> GeForce4 MX440
> 256MB ddr400
>
> jaki powinien byc wynik na defaultowym tescie 1024x768 32-bit bo zrobilem
> sadze ze osiagnalem skandalicznie niski wynik :(

Witam
Złożyłem ostatnio parę kompów na prockach Athlon 2000+, 2500+ i 2600+, jako
grafiki szły albo GF4MX440 albo Radeony 9200SE, były one różne: 64MB, 128MB,
wszystkie DDR, producenci albo PowerColor, albo Mint albo co popadło - po
prostu takie zwykłe kompy co teraz ludzie zamawiają. Pamięć 256 MB DDR,
płyty główne albo na KT400 albo na KT600 albo na nForce2 - też różne -
Gigabyte, MSI, AsRock i wszystkie były testowane 3DMark 2001 SE. Wyniki: od
3900 do 4650 punktów. Oczywiście konfiguracje standardowe, żadnego
podkręcania, sterowniki takie jak dał producent płyty/karty, Windows XP z
SP1. No i zaciekawiony tymi wynikami zrobiłem test mojego kompa: Athlon
1700+ 0,18u, MSI K7N2 na nForce, 256 MB DDR i Gf2 Titanium (Prolink 64MB,
DDR). Mój wynik: 4902 :) A ja głupi chciałem zmieniać kartę - chyba ją zaraz
przeproszę :)

Tak więc wynik około 5000 nie jest zły jeśli nic nie było podkręcane. Zależy
on najmocniej od taktowania karty, bo zauważyłem, ze zmienia się on niewiele
przy dołożeniu np. drugiej kości 256MB i puszczenia tego w dual DDR. Również
też mało zależy od tego, czy magistrala jest 133 czy 166 MHz. Z tego co wiem
najlepiej zapolować na Radeona 9100 od Saphire albo na Radeona 8500 - da się
na tym zrobić cos koło 9-10 tys. punktów jeśli interesują Cię punkty :) Poza
tym nieżle śmiga w grach.

Pozdrawiam
[x]Angel